محل تبلیغات شما


1-کتابخانه چیست؟
مفهوم کتابخانه در برنامه نویسی به معنای وارد کردن یک یا چند ماژول (فایل کدنویسی شده) با یک دستور مشخص در پروژه خود.
2-شیوه کار با کتابخانه ها در پایتون چگونه است؟
در پایتون دو دستور برای وارد کردن کتابخانه به پروژه داریم که عبارت اند از:
import : با این دستور کتابخانه را به صورت کلی و کامل وارد پزوژه می کنیم. یعنی تمامی ماژول های کتابخانه به پروژه ما اضافه می شود. مثال:
import pynput
ما در دستور بالا کتابخانه ی pynput را به صورت کامل به پروژه خود وارد کردیم.
from : این دستور فقط بخشی یا جزئی از کتابخانه را وارد پروژه می کند. مثال:
from pynput import mouse , keyboard
در دستور بالا ما از کتابخانه pynput فقط ماژول mouse و keyboard را وارد کردیم.

 

در پایتون چگونه کتابخانه ها را می توان نصب کرد؟

متغیر چیست و جه کاربردی دارد؟

کتابخانه ,دستور ,پروژه ,پایتون ,import ,ماژول ,به پروژه ,کتابخانه به ,از کتابخانه ,در پایتون ,کتابخانه ها

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

خاطره