1-کتابخانه چیست؟
مفهوم کتابخانه در برنامه نویسی به معنای وارد کردن یک یا چند ماژول (فایل کدنویسی شده) با یک دستور مشخص در پروژه خود.
2-شیوه کار با کتابخانه ها در پایتون چگونه است؟
در پایتون دو دستور برای وارد کردن کتابخانه به پروژه داریم که عبارت اند از:
import : با این دستور کتابخانه را به صورت کلی و کامل وارد پزوژه می کنیم. یعنی تمامی ماژول های کتابخانه به پروژه ما اضافه می شود. مثال:
import pynput
ما در دستور بالا کتابخانه ی pynput را به صورت کامل به پروژه خود وارد کردیم.
from : این دستور فقط بخشی یا جزئی از کتابخانه را وارد پروژه می کند. مثال:
from pynput import mouse , keyboard
در دستور بالا ما از کتابخانه pynput فقط ماژول mouse و keyboard را وارد کردیم.
کتابخانه ,دستور ,پروژه ,پایتون ,import ,ماژول ,به پروژه ,کتابخانه به ,از کتابخانه ,در پایتون ,کتابخانه ها
درباره این سایت